torsdag den 25. april 2013

Vinderen af give away

Så blev der endelig trukket en vinder! (det blev lige udskudt lidt pga sidste uges begivenheder)

Vinderen af den farverige runde er Anne-Mette (hendes nummer blev trukket på baggrund af tallet 27, som jeg valgte mens jeg rørte i farvegryden her til morgen).
Anne-Mette, du får en mail i din postkasse med videre info.

For lige at gøre indlægget lidt spændende, og ikke mindst for at give lidt inspiration til hvad man dog kan bruge dette broderigarn til, så kommer her lidt billeder fra Pinterest. Kig gerne forbi min profil, og boardet Colourbook, hvor er er meget mere spændende plantefarvning og farverige ideer.





10 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren, hun hadde også en superflott inspirason på sitt blogginnlegg.
    Klem fra meg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, så godt at vinderen også var en super brodøse. Glæder mig til at se hvad hun finder på med garnet.

      Slet
  2. Elsker billedet med blomsterne i midten - hvor er det fint!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, elsker også broderede blomster.

      Slet
  3. Tillykke til vinderen,og sikke smukke armbånd du har broderet

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har desværre ikke selv lavet de smukke armbånd - blot fundet ideen til dem på Pinterest. Men jeg overvejer kraftigt at lave et par...for nøj hvor er de fine.

      Slet
  4. Aaajjjj...jeg var liiiige ved at tro det var mig, som var SÅ heldig :-) Men det var så en navne-søster! Go bededagsferie søde kusine!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Kusine...lige over. Jeg er ked af at jeg ikke kunne sende dem din vej...eller alles vej. Men det kan da være at der kommer lidt med som en lille blomst næste gang vi ses...

      Slet
  5. Tillykke til den heldige vinder:-)
    Sikke nogle fine og inspirerende broderier. Måske jeg skulle prøve noget andet end mine halve og hele korssting...
    Det var en flot gave at udlodde, Louise:-)
    God Bededag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne - og god ferie til dig også. Jeg bliver tit helt forpustet over alle de smukke ting og sting man kan lave...og ja, det er blot med at kaste sig ud i det.

      Slet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...