onsdag den 17. marts 2010

Give Away - fejring af forskellige ting

Kunne lige pludselig se at tælleren for besøgende var løbet stærkere end jeg troede, så nu har jeg faktisk rundt de 5000 besøgende! Dertil kommer at det er blevet forår - solen skinner, det spirer så småt rundt omkring og fuglene kvidre. Det er da fantastisk, og derfor så vil jeg gerne indbyde de bloglandet til en omgang "kig-ind-og-læg-en-kommentar-og-vind-måske-en-gave-leg"

Reglerne er som de plejer:
1 lod - en kommentar her på bloggen
2 lodder - en kommentar og bliv fast læser på bloggen/eller er fast læser på bloggen
3 lodder - en kommentar, fast læser, samt lave et indlæg eller en lille sidereklame på ens egen blog.

Der bliver mulighed for at vinde 2 præmier, og vinderne vil blive udtrukket d. 28 marts.

Et hæklet armbånd, bestående af mormorfirkanter:

En Knapnok broche:

3 kommentarer:

  1. Jeg satser på at være heldig, når jeg nu som den første smider 2 lodder i kurven. en for kommentar og en for reklame...

    SvarSlet
  2. skønne ting du laver. og sikke en lækker side.. nu ved jeg hvad alle mine mange knapper også kan bruges til.

    Jeg vil meget gerne smide 3 lodder i puljen. for sikke nogle fine ting, så håber jeg på at være en af de heldige.?

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. Jeg smidder to lodder i puljen og håber jeg får mulighed for en 3. i den nære fremtid ;)

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...