mandag den 9. august 2010

Når arbejdet tager det meste af tiden


Jeg har virkelig været arbejdsramt de sidste par måneder. Det er helt fantastisk hvor hurtigt tiden går når man har det godt, og ens arbejde bare går derud af. Jeg får udført min rolle som husfrue, som godt som det er mig muligt - plantefarver, nålebinder, syer nyt tøj, og har så men lige høstet kraprod fra vores lille plantebed! Det er jeg meget stolt af. Resultatet kan ses på vores fanside på Facebook - søg på Bork Vikingehavn, så er du sikker på at finde os. Den bliver lige en tand mere stresset end de tidligere højsæsonsuger. Vi har nemlig et stort vikingemarked i den kommende weekend, og alle mand er kaldt til pladsen. Vi skal have besøg af ca. 120 telte med ialt 300 vikinger. Jeg glæder mig! Det bliver virkelig spændende at fylde hele tidsmaskinen ud med levende personer, som vil fortælle, underholde, lave håndværk, ride, spille musik, formidle, og være levende historie.

Men det bliver også hårdt arbejde - vi håber på 3500-4000 gæster, og hvis vejret er med os, så kan det godt blive flere.

Så kom forbi Bork Vikingehavn i weekenden ...jeg lover at der vil være meget forskelligt at se på - læderarbejde, plantefarvning, broderi, brikvævning, bådafbrænding, modeshow, god musik i kirken, og meget, meget mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...