søndag den 3. juli 2011

Højsæsonen er startet...

...,hvilket betyder travlhed, turister, tyske rundvisninger, og smilebånd der konstant er trukket. Jeg elsker mit arbejde som fuldtidsviking, og særligt i højsæsonen. Det er hårdt, men utroligt givende. Jeg er ofte træt helt ind til knoglerne når jeg får fri, men jeg har i dagens løb nydt at være udendørs, at plantefarve, at snakke med børn og voksne i alle aldre, få store og fantastiske smil fra vores gæster, samt nørdet med mine kollegaer og gode venner. Jeg elsker at have et job, som jeg brænder for, og som jeg føler jeg er god til. Jeg prøver at fylde mit arbejde med hjertevarme og nærvær, og kan mærke at det virkelig er noget der giver den anden vej.
















































Og nu hvor det er sommertid så vil jeg da opfordre jer alle til at komme på besøg i det vestjyske.

1 kommentar:

  1. Det er er hårdt at være viking - men du er for sej.
    Nyd resten af søndagen

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...