lørdag den 27. august 2011

Formlandsjomfru på udflugt til designhimmerige

Jep - det var så mig. Heldige mig. Det var i hverfald sådan jeg følte det da jeg trådte ind i de hellige haller i Herning. Haller fyldt med alskens design - en masse man ikke kan leve uden. Selvfølgelig var der også en del som gerne måtte forblive i disse haller, men jeg må sige at jeg for største delens vedkommende var utrolig positivt indstillet.
Her er lidt billedspam fra en fredag i himmerige.












































































Og selv om juletemaet selvfølgelig fyldt ret meget, så gør det ikke noget når julen er lavet af Mille Fly og hendes kompagnon. Deres juleopstilling var fantastisk, og jeg var betaget af de lange bord og den store opstilling.
























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...