søndag den 25. september 2011

A - Z!

 Har været ovre hos Julia, og læse lidt her til eftermiddag. Hun skrev at det var en lille udfordring - hvilket hermed er taget. Syntes det var en sjov måde at lære lidt mere om dem bag ved bloggen, så jeg er hoppet med på legen. 
 
A. Age: 30 - rundede det skarpe hjørne i juni, og har stadig ikke vænnet mig til det!
B. Bed size: 140 x 200
C. Chore that you hate: Rengøring af badeværelset. Findes der noget værre?
D. Dogs: Desværre. Vores familie havde dog hund da jeg var mindre, og den hed Line. 
E. Essential start to your day: At sove længe - jeg er alt for god til at snooze, og bruger derfor gerne det meste af morgenen på at kæmpe mod vækkeuret.
F. Favorite color: Alle afskygninger af grøn
G. Gold or Silver: Hedder det ikke gold OG sølv?
H. Height: 180 cm.
I. Instruments you play(ed): Niks, nej, og nada - har ikke tålmodigheden.
J. Job title: Museumsformidler, eller "fuldtids viking"
K. Kids: ingen endnu, men vi arbejder på sagen.
L. Live: Skjern
M. Mother’s name: Ruth
N. Nicknames: Schelde, Louis, Søster, Lullu, Frøken Schelde...og der er flere hvor de kommer fra.
O. Overnight hospital stays: Her kan jeg heldigvis skrive %
P. Pet peeves: Når folk ikke blinker af i en rundkørsel!!!!!
Q. Quote from a movie: "May the Force be with you" Star Wars. Ikke fordi jeg er fan, blot fordi det lige var det som poppede op.
R. Right or left handed: Højrehåndet
S. Siblings: Har to fantastiske brødre, og selv om de faktisk er yngre end mig selv, så føltes det ikke sådan (begge er ca. 2 m. høje, og har nået meget i deres liv).
T. Time you wake up: Helst efter kl. 7.
U. Underwear: Jep - bruger både Fru. og Frøken trusser (alt efter lejligheden).
V. Vegetable you hate: Kan sørme ikke lige komme i tanke om nogen
W. What makes you run late: Blogland og Facebook
X. X-Rays you’ve had: Mine bisser
Y. Yummy food that you make: Min lakseroulade plejer at tage kegler
Z. Zoo animal: Har et blødt punkt for pingviner...der er da for søde!

1 kommentar:

  1. Altså sjovt med random facts om mennesker man kender!!

    Kh

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...