onsdag den 26. oktober 2011

Søde får og fint print

Forgårs var der jo dejlig frihed, og jeg kunne ikke dy mig for at tage Onkel Dankort med til et par genbrugsbutikker i lokalområdet. Det er jo ikke fordi man mangler noget (eller det vil sige, jeg var faktisk på udkig efter et spejl til vores entre), men jeg elsker jagten på de gode lopper, lækre fund og mageløse dimser.

Jeg var så heldig at finde bløde får og et fint lille print. Noget som helt klart ikke skulle blive hos de gamle damer i genbrugsen, men som skulle med hjem til det lille hus. Den allerkæreste var heldigvis positivt indstillet, og fårene tror jeg faktisk jeg vil aftegne i diagram. For kæresten ytrede at han da gerne så en trøje med sådanne får i en størrelse der ville passe ham...



Det lille tryk skal pryde en hylde eller en vindueskarm her i den kolde tid. 

4 kommentarer:

  1. Skønne fund du har gjort dig. Er også vild med de skønne får... kan godt forstår at kæresten gerne vil have en trøje. Og jeg overvejer det da faktisk også.
    For øvrigt super skønne billeder af dig fra den anden dag - hvor du var lækker. Det er godt at gøre noget ekstra ud af sig selv en gang imellem - at man lige erlidt anderledes end vanligt. Det giver en anden dimention på det hele.

    SvarSlet
  2. Min mors sidste strikkeprojekt var en lille sweater til det første barnebarn i de farver med de fine får, str. 3 år tror jeg.
    Så den vækker minder.

    SvarSlet
  3. Åh, de får er da skønne - kan godt forstå begejstringen derhjemme :-)

    SvarSlet
  4. Karina - vil glæde mig til at se dit forslag til en fåretrøje. Det er altid spændende at se hvad folk laver af nyfortolkninger.

    Den jeg vil lave til Mikkel bliver ikke med påsatte ærmer, men jeg tror jeg vil lave en raglan. Det er nu lige engang lidt mere slankende og sidder flottere.

    Kirsten - sikke et fint minde om en lignende trøje.

    Alle - jeg lover at ligge diagrammet for fåret her på bloggen. Kunne være spændende om nogen fik noget sjovt ud af dem.

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...