lørdag den 7. april 2012

Going Danish - en pakke med posten

Jeg kunne hente en pakke hos posten idag. Ikke hvilken som helst pakke, men en lille ting, som jeg har overvejet længe, og nøje. En lille ting til mig selv, vores hus og til at sprede glæde. En lille ting fra Going Danish

Lige siden jeg mødte Mariann første gang, og så hendes billeder i forbindelse med det daværende Kunstfabrikken, har jeg nydt hendes farveunivers og streg. Jeg ved at mange også har en svaghed for hendes billeder, og at Mariann efterhånden er kendt også uden for de danske grænser. Jeg har længe tænkt, kigget og overvejet billeder, og i sidste uge blev det så til en bestilling.

















Når man får pakken i hånden bliver man helt varm om hjertet idet, selv indpakningen og navneskiltet er så fint. Alt er gennemført, og navnet er skrevet med sirlig hånd. Jeg gik meget glad og spændt fra posthuset, og kunne på turen hjem nyde tanken om at der indeni lå noget som var endnu bedre.

Billedet jeg har valgt er en forårsbebuder - skønne fugle i dejlige farver. Foruden dette billede lå der endnu en lille ting i pakken (Tusind, tusind tak, Mariann - det var alt for sødt af dig). Endnu en lille fugl havde sneget sig med...

Nu mangler jeg blot et bette smut i Ikea efter rammer.
















Har du også mon et Going Danish billeder hængende hjemme hos dig?

1 kommentar:

  1. Tusind tak for de søde ord, Louise.Det varmer så meget!
    Kram Mariann

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...