lørdag den 26. maj 2012

En utrolig betænksom gave

En sådan kom med pakkepost til mig i denne uge. Jeg har over et stykke tid haft kontakt med Karina fra den skønne blog, Unikarina. Vi har snakket garn, farvning, muligheder og ideer, og efter aftale sende Karina en pakke med garn afsted til mig. Med i pakken var en skøn og utrolig betænksom ekstra ting - en lille gave til gode ideer.



Kæreste Karina - 1000 gange mange tak for den fine bog. Den er allerede i brug, og jeg vil tænke på dig, hver gang jeg skriver en ny ting ned.

4 kommentarer:

  1. Dejligt med sådanne bøger.....jeg har fyldt 1½!
    Jeg håber duleme, jeg får god tid som pensionist.

    Glædelig lørdag.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Skøn og meget betænksom gave.

    SvarSlet
  3. Louise... velbekomme. Glæder mig at den er taget i brug.

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...