søndag den 2. september 2012

Elefanter på stribe

Selv om sommeren har stået på arbejdsmæssig travlhed, og ikke mindst tanker om min far og mit + Mikkels kommende barn, så har det også været tid til lidt kreativt. Der vil kommer meget mere om det i de kommende uge, for jeg vil i de næste 14 dage nyder ferie og afspadsering. Så den kommer til at stå på plantefarvning, strikning og meget mere i de næste to uger.

En af de småtterier, som jeg har fået lavet, er et projekt, som jeg har haft lyst til i lang tid - nemlig en lille broderet suttesnor. Det har været utrolig hyggeligt at sidde med - både fordi det er en fin ting til lillefisen, og fordi jeg selv har farvet garnet. Garnet farvede jeg i forbindelse med strikkeeventen i Silkeborg, og det er skønt, at jeg kunne bruge noget af garnet selv. Den søde ide med de små elefanter og suttesnoren stammer fra Theresa Jessings bog "Gavebogen" - en fantastisk bog fuld af gode ideer, og skønne ting til de søde små.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Louise... får vi lov at se når den er færdig? :-) Knus AM

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lover at jeg nok skal vise den færdig, samt med lillefisen når den ankommer. Jeg mangler blot den den klips som skal bruges til at sætte fast i den ene ende.

      Slet
  2. Årh altså, det bliver godt nok bare lækkert og personligt når du også ligefrem har farvet garnet selv.
    Har også gavebogen, men ved ikke helt hvordan overskuddet bliver lige det næste stykke tid. Nu må vi se :)

    KH

    SvarSlet
  3. Superfine og enkle elefanter.

    Glædelig september.
    Kirsten

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...