tirsdag den 23. april 2013

TAK - helt fra hjertet!

Jeg vil gerne sige jer tak! Mange og ikke mindst varmtfølte tak! Jeg har læst alle jeres indlæg flere gange, og det gør mig utrolig godt at mærke al den omsorg, søde tanker og gode ord, som I har sendt min vej. Kan til stadighed bliver glad helt ind til knoglerne, så meget godt blogland kan bringe med sig. Her er omsorg, menneskevarme og ikke mindst forståelse for livets mange krumspring, og netop også derfor gør det mig altid godt at dele livets svære sider her med jer.

Jeg er generelt ved godt mod - har, som Anne skrev, eftergivet mange af de trælse ting, der var omkring min far, og har givet mig selv lov til at mindes og ikke mindst være ked af at have mistet den gode del af min far. Nu ser vi fremad...

Ps. Jeg har ikke glemt min give away...den bliver trukket i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...