torsdag den 17. september 2009

Man skal vel starte et sted...

Velkommen til min nyeste blog! Denne er min helt alene, dog vil der i ny og næ optræde venner, familie og min kæreste Mikkel, på bloggen. Jeg har længe overvejet en ny blog, da jeg er fascineret af mediet, og ikke mindst hvor gode netærk man kan få med denne udtryksform. Ligeledes tror jeg at det kan blive en katalysator for at kaste sig ud i nye ting og projekter, således at de ting man drømmer om at lave, rent faktisk bliver udført. Så mit håb med bloggen er at jeg kan få afløb for nogle af mine mange tanker omkring kreative ting og det jeg oplever. Jeg vil med bloggen prøve at afspejle min hverdag, og hvordan livet leves hos mig. Bloggen kommer til at fremstå meget billedligt, idet dette ofte siger meget mere end ord. Der vil derfor kunne ses billeder af ting jeg laver, billeder af mig der laver ting, ting jeg køber, ting jeg finder, ting jeg ser, ting der inspirerer mig, ting der rører mig, ting jeg oplever og meget, meget mere.

Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle starte ud med, som det første indlæg, og sad og rodede lidt med gamle billeder jeg har taget men jeg boede i Odense. Jeg skal i forbindelse med min sidste universitetsopgave over til Odense fra mandag til tirsdag - både for at tage billeder til opgaven, men også for at få besøgt mine dejlige veniner der stadig bor i byen. Glæder mig meget, og tror bestemt at det bliver hyggeligt. Odense er en skøn by, som jeg var virkelig glad for at bo i. Den er smuk og har mange gode og inspirerende steder.

Så her er et par billeder fra mit Odense, og der kommer formentlig flere når jeg kommer hjem på tirsdag.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...