torsdag den 7. januar 2010

En hyggestund i sofaen

Som tidligere nævnt har Mikkel og jeg flyttet rundt i stuen. Det har resulteret i, at vi har fået en dejlig hyggekrog i det ene hjørne, og ikke sjældent kan man finde mig her med en bog, et strikketøj eller ifærd med at se tv. Idag var ingen undtagelse.

Jeg havde været på hyggetur til Århus med min veninde, for at købe læder og knapper til diverse armbånd (mere om dette i weekenden). Jeg kom hjem ved 15-tiden, og har nydt at det blev mørkere udenfor, mens jeg fik mig sat i sofaen. Har lånt en stor stak strikkebøger på biblioteket, og de er nøje blevet pløjet igennem. Jeg har så meget jeg gerne vil prøve at strikke, og nu hvor jeg har fået ekstra meget tid til det, så er det jo med at benytte sig af det (jeg fik afvide mellem jul og nytår, at jeg ikke havde job i januar).

Så lige nu er der en sød lille lilla babytrøje på strømpepindene, og som det kan ses sørger jeg for mig selv når jeg sådan skal sidde og hygge. Der er nu ikke noget bedre end en omgang guarkemole med dyppegulerødder og brød.

2 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud, Louise. Vi skal have en strikkedate en gang. Jeg er nødt til at lære det, så jeg kan lave fine ting ligesom dig.

    SvarSlet
  2. Ja, det må vi da! Jeg ser pt lidt booket ud her i januar, men vi må lige se om februar ikke kan byde på en sammenkomst.

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...