tirsdag den 9. februar 2010

Manglende Feng Shui i soveværelset

Ved godt at overskriften måske kunne lede tankerne hen mod noget lummert, men lover at det er det bestemt ikke.

Vi har efterhånden boet i vores dejlige byhus i lidt et år nu, og er virkelige glade for det. Dog har jeg gennem et stykke tid ikke rigtig følt, at indretningen af soveværelset sådan hang helt rigtigt sammen. Ved ikke om I kender den følelse? At det er som noget står forkert, noget er klemt, der er ikke den rette stemning eller sådan noget lignende. Sådan har jeg haft det, og jeg var lidt i vildrede over hvordan jeg mon skulle gribe det an. Det som var det primære problem var at mit tøj/vores kommoder stod træls, og jeg havde ikke noget overblik over mit tøj når jeg stod op om morgenen. Så jeg følte faktisk at jeg ikke have noget ordentlig tøj at have på. Efter en oprydning i forbindelse med Train i sidste uge viste det sig, at jeg havde masser af tøj (faktisk ret meget). Og så var det at tankerne omkring forkert opbygning i soveværelset virkelig tog fat igen.

Så i søndags, sidst på eftermiddagen, tog fanden ved mig, og jeg lavede om. Kæresten syntes jeg var en smule skør, og var egentlig godt nok tilfreds med det som det var. Så jeg klarede mig uden mandehjælp, og gik på med krum hals. Det lykkedes at få det hele på plads, og også med den helt rigtige fornemmelse i rummet (jeg har på ingen måde forstand på hvad det med Feng Shui egentlig vil sige, men gør bare hvad det føles rigtigt). Selv Mikkel var godt tilfreds, og måtte indrømme at det faktisk er bedre end før (men jeg har også ryddet op i hans tøj, så han kan bare lige komme og sige anderledes ;0)). Men vil jo gerne vise det lidt frem, så her er lidt billeder fra projektet.


1 kommentar:

  1. i love the old suitcases and the clock! and that letter 'c' shelf is totally awesome :) i want too! lol!

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...