mandag den 29. marts 2010

Jobbeskrivelse = kreativ langhusmoder med erfaring ud i det tekstile

...det blev så mig! Sørme om jeg ikke havde held i sprøjten i forhold til fredagens jobsamtale ved Ringkøbing-Skjern Museum. Fra d. 12 april er jeg således at finde i det vestligste vestjylland, iført vikingedragt og et meget bredt smil. Det er virkelig et dejligt sted jeg har fået arbejde, og jeg glæder mig sådan til at komme i gang med at arbejde derude. Der er smuk natur, fantastiske bygninger og skibe, samt den helt rigtige duft af trætjære og bålrøg. Så hvis I er i området, så kom endelig på besøg - jeg er formentlig at finde ved langilden i det store langhus.

Midt i alt det her med samtale, arbejde med mere, har jeg helt glemt at jeg skulle udtrække en vinder af min lille give away. Men det er der nu rodet bod på - vinderen af brochen blev Unikarina og vinderen af armbåndet blev Helene. Jeg vil se om jeg kan nå at få det sendt inden jeg tager afsted på påskeferie.

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med jobbet. Hvor er det bare dejligt for dig. Håber du kommer til at trives med det :-)
    God påske.

    SvarSlet
  2. Tillykke, Louise! Igen. Hvor er det bare dejligt - og det lyder lige som et "Louise-job" :) Skønt!

    SvarSlet
  3. Endnu en gang tillykke med jobbet. Det lyder til at blive rigtig spændende... Jeg håber på det ebdste for dig.
    Og vildt at jeg har vundet brochen. Den glæder jeg mig meget til at bruge. Har du stadig min adresse?

    SvarSlet
  4. Mange tak allesammen. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme i gang med arbejdet, og tror bestemt at det bliver travlt og spændende.

    Helene - jeg tager armbåndet med til Skjern, så kan du få det der.

    Karina - Jeg tror måske at jeg har fået det væk. Jeg skriver lige til dig på din blog.

    SvarSlet
  5. Hvor er det skønt! Tillykke, Tillykke!

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...