mandag den 5. april 2010

En travl uge

Jeg vil starte med at give en undskyldning - for at jeg har været så fraværende her på bloggen, og at jeg ikke har fået sendt give aways og mails angående gaveleg afsted! Siden jeg fik jobbet i Bork har der virkelig været mange ting at gøre og se til, så tiden til blogging og postering har ikke været stor. Men idag er dagen, hvor der igen komme lidt ro på det lille hus, og hvor oprydning og afkydsningsliste med gøremål er på dagsorden. Ugens liste er også lang, og meget skal organiseres og planlægges.

- Tirsdag = Train: Jeg vil prøve endnu engang og se om de Århusianske kvinder måske kunne finde mine knapnok smykke interessante.

- Onsdag = Mindre oplæg på mit gamle studie, og forberedelse til både Bork og foredrag om speciale.

- Torsdag = Bork og samtale om mit kommende arbejde. Der skal både snakkes dragt, mulighed for overnatninger i det vestjyske, kontrakt, arbejdsopgaver, timeplan og meget mere.

- Fredag = Foredrag på Moesgård til MAF-træf.

Pyh, kan blive helt svedt ved tanken om den travle uge, men mon ikke det hele nok skal gå fint. Jeg skal deslige have snakket med både jobcentret, kommunen og banken, og ud og kigge på en ny bil. De sidste to ting er noget som giver mig lidt sommerfugle i maven - at købe ny bil er for mig noget meget voksent. Men ikke desto mindre er det noget som bliver en nødvendighed for mig i forhold til det nye job, og så må jeg jo hellere se at blive voksen ;0).

Resten af dagen vil jeg bruge på at strikke lidt, rydde op og gøre rent, spise lækre chokolademuffins og lave knapsmykker til i morgen.

1 kommentar:

  1. Du har ytret ønske om at deltage i blogtræf....
    hvis du har interesse stadig hører jeg gerne lige fra dig på mail.

    klarbaek@vip.cybercity.dk


    Karen

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...