søndag den 9. maj 2010

At trives med arbejde og med weekend

Jeg trives for tiden - sådan helt ind til knoglerne!

Det nye arbejde giver mig spæk for skillingen, og det virkelig på den gode måde. Det bliver en travl sommer, men jeg kan mærke at arbejdet vil give mig udfordringer, givende oplevelser, kreative muligheder, og godt samarbejde. Jeg tager det hele til mig. At arbejde med formidling og tidsrejser kan dog ofte medfører at man kommer til at lave i den tidslomme, hvor der ikke er plads til så meget andet. Jeg må derfor sørge for at holde en stram planlægning, således at de mange ting der er udenfor arbejdet også bliver varetaget.

At arbejde i Bork har medfødt flere ting - bl.a. at jeg skal være væk fra kæresten i hverdagene og at jeg har fået mig en bil. Det første går meget bedre end forventet, og weekenderne sammen er fantastisk. Jeg bliver forkælet og vi nyder hinandens selskab - det er lidt som at være nyforelsket igen.
I forhold til bilen - ja, så holder der nu en lille fin spritny metalblå Nissan Pixo udenfor vores hus. Det er en super lille bil, og alt har flasket sig i forhold til at få det ordnet. Jeg kontaktede forhandleren i mandags og fredag kunne jeg hente den. Så nu er jeg åbenbart blevet så voksen at jeg nu har fået bil (med dertilhørende billån)! Men jeg har fundet ud af at det ikke gør ondt at være blevet så voksen. Så nu nyder jeg bare friheden og mulighederne ved sådan en skøn bette sag.

Forsat god søndag til jer. Jeg håber på at kunne vise jer mit arbejde i den kommende uge.

1 kommentar:

  1. Det lyder bare som et dejligt sted du har fået arbejde.. og især når det er noget der interesser dig..og godt i er nyforelsket i weekenderne ;)

    Og sikke en fin lille bil du har fået dig.. dejligt at være uafhængig af andre transportmidler..

    God dag til dig..

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...