mandag den 21. juni 2010

Ønskestrik

Jeg har TRAVLT for tiden - mange ting, mange mennesker, og mange aftaler. Så jeg prøver at holde roret lige i vandet, og tager én dag af gangen. Det med strikketøjet er således noget jeg må snyde mig tid til, og jeg griber således ofte mig selv i dagdrømmeri om fremtiden strikkeprojekter.

Her er lidt af det som optager mine drømme:

39 Dress with Lace Skirt af Rebecca Design Team, Dijon strikket af Heidi Kirrmaier af La Droguerie, First Frost af Heidi Kirrmaier - set på Ravelry, hvor billederne også er fra.

Miss Beezy af Geilsk, Olive af Helga Isager, Variation af Buttercup af Heidi Kirrmaier - set på Ravelry og på Geilsk og Amimono, hvor billederne også er fra.

Hvem der bare kunne trylle et par timer ekstra til hygge og strik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...