onsdag den 16. juni 2010

Landligt ro

For et par uger siden pippede en lille fugl mig i øret og fortalte at der foruden Fru Møllers Mølleri, hvor jeg arbejde i 2 dejlige måneder, også var en anden og spændende gårbutik/café i området ved Odder.

Min kusine var fuglen, og hendes pippen kommer af at hun hovedkuls har forelsket sig i Lone Landmands skriverier om mad, livet på landet og de smukkede billeder der følger med.

Forrige søndag måtte kæreste og jeg så afsted på en jo obligatorisk søndagstur, nu hvor vi er blevet ejer af en bette vogn. Vi kom til kørens og fandt ud til Lones gård på vej mod Alrø - og hvilket skønt sted det var. Det var ren balsam til sjælen, og både stokroserne, det store valnøddetræ i gården og den lækre vanillije parfait bragte ro til sjælen.

Den landlige ro er god at mindes på en dag, hvor programmet på havnen har været mildest talt hektisk.

Hav en skøn onsdag derude, og nyd at solen titter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...