søndag den 13. juni 2010

Stille søndag

Her hos mig er det virkelig en stille søndag. Jeg ligger brak, med tæppe, varme drikke og prøver at få min forkølelse til at gå væk. Halstørklædet sidder permanent fast, og på bordet foran ligger lommeletter klar til en hurtig redning. Ingen 11-taller til mig...

På bordet i stuen ligger smukke stoffer fra gårsdagens tur til Århus, hvor et smut i Stof og Stil resulterede i mangen lækker klud. Elefanter på stribe og skønne farver fandt med mig hjem, og jeg glæder mig til at lave små ting. Har planer om nøgle- og suttesnore, armbånd, brocher med mere.

Foruden de små, kom også et stort stykke med hjem. I en skøn lilla kulør til en sommerlig tunika. Inspirationen fik jeg fra Karen, som viste frem på sin fantastiske blog. "Sådan en luftig sag må jeg også have", og det er så planen.

Men det bliver ikke idag...11-tallerne står for meget i kø.

2 kommentarer:

  1. God bedring. Det er godt nok også nærmere efterårsvejr disse dage....glæder mig til onsdag, hvor det vist skulle blive sommer igen. Og forsinket tillykke med fødselsdagen forleden :-). Mvh Joan

    SvarSlet
  2. Tak Joan! Ja det er virkelig dårligt vejr i disse dage. Utroligt, som det kan skifte så hurtigt.

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...