mandag den 14. juni 2010

At have mandag fri...

...er en guds gave.

Afspadsering på en mandag burde være noget man kunne unde sig selv at gøre forholdsvis tit. Denne mandag var min heldige dag, og friheden har kun kommet mig til gode. Jeg har fået bugt med de trælse 11-taller, og har fået trætheden ud af kroppen. Så dagen har budt på leg med skønne prints og knapper.


Nu hvor arbejdet er blevet en del af hverdagen som sidder på rygraden, bliver der igen tid (læs. overskud) til at kaste sig over knapperne igen. De har ligget og ventet en tid, og glæden ved at lege med farver og kombinationer er kommet tilbage.

Til jer som læser med...hav en strålende tirsdag!

4 kommentarer:

  1. For dævlen da ja!
    Det er da nogle super fede ting du laver.
    Jeg er helt vild med den broche, du udloddede i en give away for et stykke tid siden.
    Ha' en dejlig dag ;)

    kh
    Kristine

    SvarSlet
  2. Tak Kristine! Det er en stor ros fra dig, som laver de smukkedes ting. Jeg har planer om at lave en masse mere, da jeg skal på et lille marked for at sælge lidt. Pt. har der ikke været så meget gang i salget på nettet.

    SvarSlet
  3. Lægger du de der nøglesnore op til salg? Jeg mangler nemlig en...:)

    SvarSlet
  4. Jep, det gør jeg. Hvilken én er du interesseret i?

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...