fredag den 24. september 2010

Gang i knapperiet

Jeg har gang i den helt store omgang afspadsering - og det er tiltrængt! Kan mærke at hovedet trænger til mere end 2 sammenhængende fridage, og det har jeg så tilladt at den får. Så nu har jeg tid for mig selv - til hygge, strikning, bloglæsning og opdatering, samt ikke mindst knapperi.

Det er en fornøjelse at lege med farver og former igen, og jeg har virkelig savnet at være kreativ her i sommer, hvor vi har haft så travlt på arbejdet. Jeg er ved at afprøve nye typer armbånd, og har udvidet sortimenterne indenfor halskæder.

I et af de forrige indlæg skrev jeg om nye græsgang, og om en times tid vil jeg ind vise frem og se om markerne er kunne være grønne nok til at jeg kan være lidt med. Ved det lyder lidt kryptisk - sagen er den at sidst jeg var inde i Isagers Butik i Århus kom jeg i snak med en strikkeskribenten Anette Danielsen. En meget inspirerende dame, med skønne ideer og tanker. Hun lagde straks mærke til de knapsmykker jeg havde på den dag, og opfordrede mig til at komme ind med dem til butikkens nye ejer. Anette mente at der måske var grobund for et samarbejde, og de knapsmykkerne var en fed ting at sætte sammen med strik. Så nu må vi se - må sige at det er det er med uro i maven at jeg skal vise det frem. Men prøves, det skal det!

1 kommentar:

  1. Hvor er de flotte, dine smykker. Håber du får etableret samarbejdet - det lyder både spændende og sjovt ;o)
    Mvh Karen

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...