tirsdag den 22. februar 2011

Fede forårstider i Odense!

Det er lige hvad det bliver. Jeg skal med til forårsmarkedet i Odense sammen med Kunstfabrikken, og jeg skal lige hilse at sige, at jeg glæder mig. Jeg tager mine knapting med, og har desuden meldt mig under fanerne. Lis har lovet, at hun, Pernille og Karsten nok skal sætte mig i gang - det skal virkelig nok blive helt suverænt!

Jeg har desuden fået tildelt en soveplads i årets bedste overnatningsidé (tusind tak for den tanke, Julia!). Og mon ikke min og de overnattendes formodning om både sommerhusstemning, madrasser på gulvet, og generel kreastemning kommer helt til at slå til.

Og fremover bliver bloggen noget sjovere....kortlæseren er endelig blevet fundet i flytterodet. Så nu skal der pixels på bloggen igen.

God weekend til jer - må hyggen lande i jeres små hjem.

2 kommentarer:

  1. Marked i Odense - så skal man jo med, selvom man bor langt ude på landet. Må hellere lige notere i kalenderen!

    SvarSlet
  2. Ja, jeg tænkte at selv om jeg nu bor i Skjern, så skal jeg med denne gang. Er så småt ved at gøre klar, og har også overvejet om jeg mon skal farve lidt garn til lejligheden.

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...