onsdag den 30. marts 2011

Brystbillede...

Jep, beklager at de er sådan lidt in you face - men det er sgu svært at tage et billede af en lang halskæde, uden at de bløde regioner kommer med. Jeg leger jo en del med knapper og efter lidt leg og megen overvejen i forhold til ophæng kom dette nye halshæng til verden. Knapperne blev stablet, og foldet med læder. Næste gang jeg laver en knapstabel vil jeg starte i den anden ende - for det er vist smartest i forhold til ophænget. Men sådan er det jo - man må lærer undervejs. Og det gør slet ikke spor, for det er jo i processen, at det magiske sker.

































Jeg er allerede godt tilfreds, og med lidt omvendt tankegang, så bliver det helt perfekt. Jeg kan mærke, at denne halskæde bliver et rigtigt sommerhit - én til solbrun hud og hvide toppe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...