fredag den 1. april 2011

Fredagsfund

Jeg har fundet mig et fredagsfund - et rigtig loppe et af slagsen! Og allerede nu står det, og pryder en af de dejlige lyse vindueskarme i huset mod vest. Med et indhold af en smule grønt forår, og gamle Summerbirdpåskeæg ved sin side. Sikke et fund - får stadig hjertebanken af følelsen da jeg mødte den fine dame på den hvide porcelæn.


































































Den skønne blå dame stod, og ventede på mig i den lokale genbrugs. Hun var prismærket med en sort prik - en prisprik på størrelse med en 25 krone. Det tog mig kun 1 sekund at se, at damens far var Bjørn Wiinblad, og ved det efterfølgende sekund var hun blevet grebet og lagt i købskurven. Nu pryder hun vores lille hjem, og jeg ved at hun vil blive flittigt brugt til sommerens mange blomster.

Mon nogle af jer har blå eller sorte damer i jeres vindueskarme for tiden?

/Louise

2 kommentarer:

  1. Jeg har en sort dame i min vindueskarm...
    For øvrigt vild lækker lysestage i baggrunden

    SvarSlet
  2. Jeg tror der står mange blå og sorte damer i de danske vindueskarme for tiden. Og ja, lysestagen det er endnu et loppefund, og faktisk en som min kæreste har erhvervet. Han så den i en genbrugs på Mors, og måtte bare købe dem. Jeg var ikke så begejstret til at starte med, men nu er de noget af det bedste i vores stue.

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...