mandag den 27. juni 2011

Lidt lækre loppefund

Jeg var i Varde forleden (som forøvrigt er super loppeland - ikke Asli?), og sørme om jeg ikke fandt et par lækre lopper. Syntes altid jeg findet fine ting i Varde, og ofte til en ganske fornuftig pris. Det fine dynebetræk gav mig hjertebanken, og dåsen med æblet måtte med hjem til køkkenskabet. Foruden de viste ting fandt jeg også flere af de gamle farvede aluminiumsstrikkepinde, som min allerkæreste bruger til at bøje brocher med. Så nu kommer der snart flere nye på Knapnok

































































































Elsker altså det der med loppefund!

2 kommentarer:

  1. Super fine fund du har gjort;o) Nogle gange er man bare heldig.

    SvarSlet
  2. Nej hold nu op! Især stoffet med dyrene går luige i hjertet på mig.
    Mon du har fået min face besked? Har snart meget dårlig samvittighed

    Kh Laura

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...