torsdag den 13. oktober 2011

Hopper på tidsmaskinen i morgen

Jeg hopper i sekund-minut-time-uge-måned-årsmaskinen. Vi drager til middelalderen, hvilket jo faktisk er en et skridt frem i tiden for mit vedkommende. Jeg glæder mig til at ikke at være fuldtidsviking, men at være 1400-tals kvinde. Selv om jeg selvfølgelig skal gå i uld, lugte af røg, og spise fantastisk mad over bål, så er det alligevel lidt anderledes, når man gør det i sin fritid og ikke på sit arbejde. Jeg vil nyde en weekend med den allerkæreste og mine dejlige venner - der skal plantefarves, spises god mad, og sludres til den store guldmedalje.
Vi er at finde her - Vitskøl Kloster.
 















1 kommentar:

  1. Hvor lyder det hyggelig med en weekend tilbage i tiden og så ,at være sammen med dem man holder af er jo super.
    Rigtig god weekend
    Majbritt

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...