lørdag den 1. oktober 2011

Jeg tog mig en sommerdag

Igår stod dagen på nybarberede ben i åbne sko, nederdel, og sommertop! Den stod også på ubetinget frihed, idet arbejdet passede sig selv (som om....dette ville være skønt om de der formidlingstilbud ville skrive sig selv), og jeg tog på tur med mig selv. Fredage er nemlig blevet til fast afspadsering, og idag var første fredag i den nye plan.

Således mig afsted i det mest sommerlige outfit set i denne sommer - mod Silkeborg gik bilen. Planerne var at besøge museet og se udstilling om svampefarvet garn, samt ikke mindst slendre ned af gågade (med Onkel Dan klar til shopping).

Udstillingen var lille, men utrolig spændende. Mange flotte farver, hvilket bestemt har givet mod på mere. Så er man i nærheden af Silkeborg, og er interesseret i farvning, garn og elsker at gå på museum, så vil jeg klar anbefale et besøg på Museet i Silkeborg.


































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...