søndag den 2. oktober 2011

Lækkert pynt til halsen

På min tur til Silkeborg igår, måtte jeg selvfølgelig besøge den fantastiske butik T.I.N.G. Billedet har jeg lånt hos House Doctors blog, idet de også har en masse af deres varer i butikken i Silkeborg.

Jeg takker den kære Karen for at have vist så mange fine ting derfra, og det var da med en vis forventning jeg gik ind af døren. Og forventningerne blev vendt til overraskelse, glæde og ren og skær imponade! Så meget fedt design, indretning og kreativitet på et sted. Jeg kunne gå der i flere timer, og ikke mindst have svunget en stor omgang på Onkel Dan. Jeg begrænsede mig dog. Så det blev til en smuk lang kæde og en rulle med masking tape.

Kæden så jeg ud af øjnkrogen og med det samme vidste jeg at den måtte med hjem. En lille gave til mig for en lang og hård arbejdssommer - meget velfortjent syntes jeg! De dygtige kunstnere bag er Trine Kjær og Helle Schou, og de står for mærket Liebwald. Smykkerne er klassiske, og jeg syntes umiddelbart at de fint kan kombineres med mange af de andre keramiksmykker der er så populære i tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...