torsdag den 20. oktober 2011

Med julemarkedet på vej...

...så må man vist godt gå igang med at lave ønskeseddel for i år?
  • For det første ville jeg ønske, at jeg havde mulighed for at besøge begge de fantastiske julemarkeder i Horsens. Men som sagen ser ud pt. så kan jeg kun besøge det sidste. Jeg går derfor glip af markedet med alle de fantastiske bloggere, og dejlige damer, som jeg lærte at kende ved markedet i Odense.
 

  • Jeg ville ønske at timerne havde ekstra veninder, som de kunne inviterer til kaffe, og at weekenderne bare sådan lige kunne få sig endnu en klon - jeg føler jeg mangler tid! Jeg har mange planer, ønsker, ideer, tanker og nogle gange lidt for lidt tid til at føre dem ud i livet. Ih, man vil så meget, men når nogle gange så lidt. Måske hænger der nok egentlig lidt sammen med ønske nr. 1.
  • Jeg ønsker at jeg kunne hækle - for så skulle min lillebror have en hæklet butterfly i julegave. Se det ville tage store kegler.
  • Jeg ville ønske at "det røde" ville komme på klokkeslettet, og ikke være så forbandet utilregnligt. Det er jo ikke til at regner med. Så egentlig - tilbage til ønske nr. 1. Hold lige lidt igen med ekstra timer og weekender, for så går der da først kuk i regnskabet. 
  • Jeg ville ønske at jeg kunne finde en gennemgående stil til vores hus og indretning - men for sulan, det er svært når retro er cool, farvestrålende melamin er hot, gammelt keramik tager kegler, og smukke gamle møbler ligner en drøm. Men hvad fanden - mon ikke det passer meget godt sammen - det hele, på ´en gang!?????!
Det var vist det for nu - man kan jo altid ønsker sig en masse ting. Nogle af de mere realistiske ønsker komme på liste inden længe, og mon ikke jeg flasher dem her på bloggen også. 

2 kommentarer:

  1. Jeg skal gerne hjælpe dig med en hæklet butterfly. Det er meganemt! :-) Så kan du da få det ønske opfyldt.

    SvarSlet
  2. Øj, det ville være så fedt, Asli! Tusind tak, søde.

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...