fredag den 7. oktober 2011

Turen går til Mors

Om en lille halv time kører jeg mod Ringkøbing for at hente den allerkæreste, og så kører vi ellers mod Mors. Vi skal på mekanikbesøg - I ved, svigermekanik! Jeg er så heldig at have en fantastisk svigerfamilie, så glæden er stor over at have plads i kalenderen til besøg. Med i bilen bliver medtaget et styks opskrift på "Frode", samt svampefarvet garn (lækker brun nuance og hvid). Jeg har så mange ting jeg gerne vil strikke til et kommende projekt, og enhver pause til strik bliver derfor hilst hjertelig velkommen. Derfor - weekend = biltur = strik = ih, hvor er det skønt!

Billedet har jeg lånt her, hvor det også er muligt at købe denne skønne opskrift.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...