torsdag den 28. juni 2012

Elsker Pinterest - kig gerne forbi

Har travlt i øjeblikket - lige om lidt starter vikingetiden for alvor. Og når jeg lander i hjemmet, så bruger jeg gerne lige en halv time på sofaen. Her nyder jeg at bruge tid på Pinterest, og en af mine store passioner der er strik. Prøv blot at se disse lækkerheder (kan lige se dem strikket i plantefarvet garn!).


















































































































Ih, man bliver altså SÅ inspireret. Ville ønsker at jeg have mere tid til de dersens strikkepinde. Kig gerne forbi hos mig på Pinterest....

1 kommentar:

  1. Jep, Pinterest er altså skrækkeligt vanedannende, men også temmelig smart når man skal holde styr på al den inspiration.Fine ting du har fundet - billede nr 2 ser spændende ud!

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...