mandag den 7. oktober 2013

Kreative Dage - kom og besøg mig hos Fox og Jane

Jeg er så heldig at de dejlige damer fra Fox & Jane har inviteret mig til at deltage på deres stand til Kreative Dage i Fredericia. Jeg er naturligvis meget smigret over deres tilbud, og glæder mig virkelig til at være en del af deres garnparadis. Ud over at glæde mig til en dag i deres skønne selskab, så er jeg virkelig også spændt på at vise det plantefarvede garn frem til et så stort arrangement.
Har jo tidligere deltaget på bl.a. Strik Brande Glad og Grib Garnet i Silkeborg, og var dengang virkelig glad for den store respons der var på både farver, garn og ikke mindst selve farvemetoden. I Silkkeborg var jeg afsted med min gode veninde, Anne. Hende og jeg har nu faktisk valgt at slå pjalterne sammen, og kører parløb fremover - farverigt samarbejde kan man næsten kalde det (mere om dette i den kommende tid). Det bliver derfor garn fra både Anne og jeg, og det i et væld af skønne farver. Vi har lidt forskellige løbelængder, som passer godt til både strik, hækling og broderi.





Da vores lager egentlig var lidt tomt, er jeg gået igang med den helt store opdatering af farvelageret, og i den forbindelse har vi fået en ny garn hjem. 
Midt på sommeren fik vi nemlig den dårlige nyhed, at vores normale farvegarn (lammeuld 300 meter pr. 100 gram) var udgået, og vi måtte tænke i nye baner.
Vi har været vidt omkring og overvejet mange ting, specielt løbelængden har vi brugt en del hovedbrud på. Vi er nu landet på en lang en af slagsen - 650 meter pr. 100 gram. En flot, luftig og meget blød garn, som er perfekt til strik på de tyndere pinde. Den kan nemt lægges dobbelt eller strikkes sammen med bl.a. Isagers Alpaka 1 eller Garnudsalgs Blackhill Superfine Alpaka/Blackhill Kidmohair Silk. Ligeledes er den super til baby og børnestrik, idet den er blød, og går fint i vaskemaskine på uldprogram. Men kig forbi hos Fox & Jane, og mærk og se de mange nuancer. Giv jer endelig tilkende - jeg vil elske at hilse på, og få en snak om garn, farver, blogs...og mange mange andre ting!

Find os på stand 1383, lige overfor Sand Sandwichbar. Jeg er der kun om fredagen!

7 kommentarer:

  1. Jaaaa!!!! Jeg skal forbi om fredagen, og kommer da helt sikkert forbi og siger Hej :)
    Kh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg virkelig glæde mig til, Marlene! Skøn at det lige passede med dine planer.

      Slet
  2. Så er jeg da glad for, at det netop er fredag jeg kommer :-) har fulgt Asli på IG og har der set dit garn på billeder fra Fanø. Sjovt jeg så lige faldt over din blog i dag. Jeg kommer forbi fredag og ser (rører) dit garn. Kh Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor godt! Vil glæde mig til at se dig, og du må gramse på alt det garn du gider ;0).

      Slet
  3. Eiii... Så skal jeg helt helt sikkert forbi Fox og Janes stand....

    Det gør nu det hele lidt sjovere år for år, at der er flere og flere bloggere man har fulgt der skal med til kreative dage

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt Karen! Glæder mig sådan til at møde dig. Og ja, syntes det er så sjovt at mødes til disse kreative arrangementer. Jeg mødte også bloggere til Strikkefestivalen på Fanø, og syntes det var skønt med nye bekendtskaber.

      Slet
  4. hvad tid er det, du er der om fredagen .... hvad tid åbner standene og hvad tid lukker de .... Håber jeg kan nå det om fredagen ....!

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...