torsdag den 22. oktober 2009

Armbånd til min mor...i grønne og hvid

Min mor følger ofte med i hvad jeg går og laver af kreative ting...og det med de kreative ideer, kommer nok oprindeligt fra hende. Det er ihvertfald noget vi altid har gjort i det hjemme, hvilket jeg er rigtig glad for nu.

Sidst jeg så hende stak hun mig en lille pose med knapper, og spugte om jeg ikke ville lave et knaparmbånd til hende. Hun har siden jeg lavede mit grønne armbånd med knapper fra Birhte Sahl (det kommer i en af de næste post), været ret så hooked på at vi skulle få lavet nogle flere. Og da hun så det jeg har postet herinde, så ville hun også gerne have en. De knapper hun kom med var fine grønne perlemorsknapper, og jeg syntes de ville passe godt med mindre hvide knapper i perlemor og hvide ferskvandsperler.

Her er så resultatet:

Må sige at jeg er faktisk ret godt tilfreds, og overvejer om jeg ikke skal få lavet et til mig selv også. Farverne er en smule forvrænget på billedet, men Mikkel syntes at dette billede var det bedst så rent æstetisk (havde også taget nogle med blitz, som viser den fine grønne farve. Men jeg kan sagtens se hvad han mener, og derfor dette billede). De perler jeg har brugt er købt i Fakta, når de har haft "gør-det-selv-smykker-og-armbånd", og jeg syntes faktisk det er overraskende billigt at man kan få 15 mellemstore perler til kun 40 kr. så hold øje med jeres lokale Fakta og spring på når de annoncere med smykkeudsalg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...