tirsdag den 20. oktober 2009

En aften i selskab med Geilsk

Kom til at tænke på at jeg gerne ville gøre reklame for et arrangement, som min yndlingsstikkebutik - Strikkekunsten i Horsens, står for.
Lene har arrangeret at Bente Geil kommer og holder foredrag omkring sit flottestik, og hvad det er der inspirere hende til at lave nye mønstre.
Der er både kaffe, foredrag og mulighed for at prøve nogle af hendes mange fantastiske modeller for den lille sum af 50 kr.
Biletten kan købes hos Lene i Strikkekunsten. Arrangementet starter kl 19, og foregår i Horsens. Håber at jeg måske kan lokke nogle af de søde strikkedamer fra museet til at tage med mig derned.

Den fine lille mand er Bente Geils logo, og stammer fra hendes hjemmeside - http://www.geilsk.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...