onsdag den 18. november 2009

Poona til Bjørg

Min kære veninde Kira og hendes mand har den dejligste lille datter ved navn Bjørg. Hun er en af de nyeste skud på stammen af venne- og venindebørn. Da jeg begyndte at strikke kom jeg på, at det med at strikke børnetøj jo nok ikke er en dårlig ting, idet man på den måde for en god øvelse i strikning, med forskellige mønstre, opskrifter med videre, og så kommer man hurtigt videre til nye projekter. Desuden skal man ikke kimse af hvilken dejlige gaveværdi/glædesværdi der er ved at kunne give en sød bette én noget fint hjemmestik på.
En af de strikkede ting der fik mig til at ville strikke i det hele taget var faktisk denne søde trøje, som kan findes hos Design-club.dk Billedet er også hentet fra denne side

Jeg syntes den var så fantastisk, og med så mange muligheder for at gå helt amok i flotte farver.
Så nu har jeg altså strikket én til den søde Bjørg.
Den har været virkelig nem at lave, og jeg må sige at resultatet blev mindst lige så sød som jeg havde regnet med. Fine farver og materialer, og så må man sige at modellen har en vis "nåh-effekt" :0). Bjørgs mor er bestemt også begejstret, hvilket jeg jo er rigtig glad for. Faktisk er der allerede kommet en ny bestilling fra mor og datter på en Maj-trøje fra Design.Club.dk. Den er lidt i samme stil, og jeg glæder mig faktisk allerede til at lave den.

1 kommentar:

  1. Hejsa. Det er første gang jeg er inde på din blog, så nu må jeg lige på opdagelse :-)
    Men jeg vil lige sige at den trøje er da bare helt fantastisk! Hvem der bare kunne strikke. Det er en af de ting, jeg virkelig godt kunne tænke mig at lære... en gang...
    Kh. Mette

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...