tirsdag den 5. januar 2010

En inspirerende og spændende dame...

Har indtil videre haft en super god dag, og der er mere godt i vente til senere. Jeg har nydt en dejlig fødselsdags- og jeg har fået barsel-brunch hos min veninde, farvet 1 m uldstof med cinnoberrød slørhatsvamep (som bare er blevet super), og skal nu om en time til Horsens for at have strikkeklub/kreds af damer med en flok dejlig kvinder. Tænk sig at der er så meget godt at hente i en dag! Det er svært ikke at være positiv når man føler at man virkelig får noget ud af en dag.

Det som jeg egentlig ville vise dette blogindlæg var en super kreativ og inspirerende kvinde, som jeg har fundet via Kardemommes blog. Jeg kan godt lige at kigge lidt rundt i hvad andre læser af blogge, og finder ikke sjældent gode sider som jeg bare MÅ læse videre på. Og i dette tilfælde føler jeg virkelig jeg har ramt et jackpot.
Siden hedder Dottie Angel, og der er meget forskelligt at se på.


Der er både webshop, Flickr og meget andet. Jeg har allerede brugt en del tid på at kigge på hendes mange flotte billeder, og bliver så frygtelig inspireret. Så for jer som bare elsker at sidde foran computeren og nyde billeder, stilheden, inpirationen med mere, så kan I her slå jer løs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...