onsdag den 17. februar 2010

Op med håret - dagens frisure

Jeg trænger efterhånden virkelig meget til at få styr på håret. Jeg har langt krøllet hår, og det er efterhånden ved at være ret slidt i spidserne og trænger til en opfriskning for at krøllerne kan sige bedst ud. Min pengepung er ikke så fuld for tiden, så jeg går og trækker den til den 1. for at se om der ikke der kan bliver råd til en tur til frisøren. Så for tiden bliver håret meget sat i fletning. Idag følte jeg dog for mere end en løsthængende fletning, og kom i tanke om at jeg i et tøjblad fra Gudrun Sjöden havde set en Heidilignende frisure. Så set, så gjort. Op med håret!

Derudover så har jeg brugt det meste af formiddagen på at sidde og savle i det førnævnte katalog fra Gudrun. Elsker hendes mange farver, sammensætning af mange lag, og ikke mindst fantastiske mønstre og motiver. Jakken på billedet ønsker jeg mig brændende (men tror ikke pengepungen vil være med). Derimod tror jeg at jeg bliver nødt til at have nogle af de fantastiske og farverige strømper/strømpebukser. Dem kan man da kun bliver glad af at kigge på.

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med din frisure. Nu må du ikke få klippet for meget af vel? :-)

    SvarSlet
  2. Tak :0) - og nej jeg lover at jeg ikke får taget for meget af. Jeg er selv ret så pernitten med mit hår, og elsker at det er langt. Men der skal altså lidt af, og så skal der klippes lidt gode etager i sådan at krøllerne kommer til sin ret (det bliver SÅ tungt, når der ikke er klippet etager i, og så klasker det bare).

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...