onsdag den 10. november 2010

Ufrivillig hjemmedag

Jeg har en hjemmedag i dag - underetagen volder mig problemer. Har i det seneste år været lidt for ofte forbi de utroligt søde lægesekretærer for at låne en kop at tisse i. Det er ved at være ret så træls (sagt med en god vestjysk accent), og jeg må nu se at få undersøgt om jeg måske er resistent overfor nogle af pillerne. Må sige at jeg syntes det er noget så belastende med følelsen af glasskår, og håber meget på at der kan blive sat en stopper for glastisseriet.

Men man må jo se på de gode sider af at få en hjemmedag "foræret". Lige nu nyder jeg at lånekatten ligger snorkende og sover i sengen sammen med mig. Jeg får læst de mange skønne blogs på nette, og kigger desuden på både nye vinduer, finsk masseovn, forskellig indretning af køkken. Det med huskøberiet fylder utrolig meget for tiden, og kæresten og jeg skal ud og gense to ejendomme på fredag. Hovederne er derfor fyldt med mange tanker om indretning, ønsker og nødvendig renovering. Men det er spændende....næsten for spændende.

2 kommentarer:

  1. ih hvor er det da bare træls, at du ikke sådan kan slippe af med de blærebetændelser! Nu går du vel ikke og fryser ude på jobbet? Kan det være det? Det lyder rigtig spændende (og voksent) med jeres huskøb - jeg glæder mig til at se, hvad det bliver til :)

    SvarSlet
  2. Æv med at underetagen volder problemer. Jeg ahr hørt at Tranbærjuice skulle være meget godt for den slags problemer.
    Dejligt med alle de spændende ting, som sker for dig og dine..

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...