søndag den 19. december 2010

På vej mod hjerternes fest

Danmark er så smuk om vinteren - og i år er ingen undtagelse. Den hårde rimfrost skaber kunst af selv de mindste ting, og man kan ikke andet end blive glad ved det smukke lys og de fine iskrystaller.

Jeg er så småt ved at gå på juleferie, og kroppen er så småt også begyndt at sige at det er på tide. Jeg har døjet med ondt i halsen og her til weekend er en regulær forkølelse faldet til. Så søndagen bliver brugt til at sidde på sofaen, drikke the og håber på sygdom ikke bliver en del af hjerternes fest.

For jeg glæder mig til jul. I år bliver noget særligt - vi skal holde jul i mine forældres nye hus, vi skal glædes over at min far har det godt og er på vej mod et nyt liv. Så det bliver en glædens fest, og jeg vil nyde det i fulde drag. Kæresten og jeg er så småt ved at være færdig med gaverne, og i år er de fleste hjemmelavede. Jeg vil vise nogle af dem efter d. 24 - for vi må hellere holde gaverne hemmelige, da man aldrig ved hvem der læser med her på bloggen :0).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...