mandag den 4. april 2011

At sidde i en solstråle....

...er en fantastisk fornemmelse! De lidt tomme energibatteriet bliver ladet op, og man får lyst til nye projekter. Sådan er det ihvertfald her hos os. Så i lørdags, da vi havde haft den allerkærestes mor og Poul på besøg stod den på kreativ udfoldelse og nyt strikke projekt.
Min kæreste fattede den sorte sprittush og fik tegnet lidt forskelligt, som skal med til Forårsmarkedet og til Kunstfabrikken. Vi fik således snakket om former og figurer, filmcitater og skøre påhit - og efter en tur i ovnen, så bliver de små tegninger til små finurlige smykker. Glæder mig til at tage en god flok med til Odense.

































Jeg selv fik mig sat i den varme stol med en stråle lige på maven, og med et nyt striktøj i skødet. Med Isagers Højlandsgarn på pindene, og en tynd sommertrøje i tankerne. Jeg tror det bliver rigtig godt, og allerede nu er jeg halvvejs med rygstykket. Grundet valg af garn og manglende opskrift til stor størrelse har jeg fiflet lidt, og jeg er spændt på om det endelige resultat passer.






























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...