mandag den 3. oktober 2011

Høstmarked med fokus på uld og god stemning

Søndagen blev brugt til møde med et fantastisk nyt bekendskab (tak Trine! - for introduktionen). Mødestedet blev til det grønne høstmarked på Lystbækgaard, som er et lokalt sted mellem Ringkøbing og Holstebro. Jeg har igennem længere tid hørt mange gode ting som stedet, og man må sige at gården har alle de rigtige "pingord", som gør at jeg hopper i bilen.
  • Fårehold
  • Økologisk
  • Hyggelig café med gode hjemmelavede produkter, og med kaffe ad libitum
  • Uld, garn, strik og andet godt håndværk i centrum
  • Væveforening
  • Arbejdende værksteder
Og jeg må sige - vi blev sørme ikke skuffet! God stemning allerede ved indgangen, og både inde og ude var der spændende boder. Selskabet var utrolig dejligt, og desværre alt, alt, alt for kort. Men det må jo rodes bod på en anden gang. Da veninden skulle afsted, tog jeg selv endnu en runde, og det kunne markedet sagtens bære. Beklager - men her kommer lidt en billedspam fra søndagens gode oplevelse. For der var så mange flotte detaljer og super håndværk. Det gav hænderne travlt med at røre, og kameraet fløj op af tasken.






1 kommentar:

  1. Det lyder lækkert og ser også sådan ud.
    Hilsen en fåreavlerdatter.

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...