mandag den 20. februar 2012

En weekend med kvinder...

...er virkelig ikke noget man skal kimse af!
Både når det er af den yngre og del ældre del af arten. Jeg har oplevet så meget i denne weekend, at det lidt må komme i små bidder. Kan næsten ikke rumme det hele.

Men først - jeg må lige takke de yngre damer for en fantastisk lørdag aften (og ikke mindst den kære Julia for hendes altid yndige gæstfrihed og dejlige væsen). Jeg nød det i fulde drag, og ville ønske at man sådan lige kunne drikke kaffe og hyggesludre hver dag. Er taknemmelig for at alle emner er åbne, og at man kan dele alt. Dog ikke pakkespilsgaver... ;0)

4 kommentarer:

  1. Uh. Det ser vel nok rigtig rart ud!

    SvarSlet
  2. Åh det ser hyggeligt ud! Det kunne jeg godt trænge til snart:-)

    SvarSlet
  3. Fuldstændig rigtigt! Der blev ikke delt sidst, og jeg delte bestemt ikke gerne mine skønne gaver :)
    Nu har jeg i øvrigt fundet den rigtige blog ;)
    Knus og tak for sidst dit skønne kvindfolk af en viking <3

    SvarSlet
  4. Selv tak, og tak for de søde ord. Og det smukke fad! Håber du kom godt afsted om morgenen? Jeg nød at sove længe, og hørte kun lige at hoveddøren smækkede. Håber garndagen var hyggelig? Kram

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...