onsdag den 22. februar 2012

Garnparadis - Store strikkesøndag med Tøndering Strik

Som jeg skrev i det tidligere indlæg tilbragte jeg weekenden sammen med en masse kvinder - i alle aldre.
Søndagen var en dag med selvforkælelse, idet jeg allerede i november tilmeldte mig Charlotte Tønderings workshopsdag. En dag med foredrag, strik selv, og massevis af snak, kreative indslag, og vild inspiration. Jeg havde glædet mig til at høre Helga Isager fortælle om hendes nye designs, samt træffe bagdamerne for det nye strikkedesign "Nordiske Masker". Det er svært at sige hvad var bedst, og ligeledes fortælle til hvert billede. Så I får en billed spam fra dagens oplevelser....




































Jeg vil til enhver tid gøre alt for at komme til Store stikkesøndag igen. Vi fik fantastisk mad, kaffe og kage, og så blev jeg så utroligt opfyldt på inspirationsdepoterne. Og hov - jeg har lært at hækle - det er så stort. Mere om dette i et kommende indlæg.

6 kommentarer:

  1. Åhh! Hvis jeg bare kunne strikke som dig! :)

    SvarSlet
  2. Åh suk jeg var for sent ude... Jeg kom kun på venteliste og kom desværre ikke med på dagen. Ville så gerne have lært nyt strikkeri - og have hilst på dig og Yt. Det må blive en anden gang... :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var super ærgeligt. Charlotte Tøndering fortalte at de to Strikke Søndage blev udsolgt på meget kort tid. Håber at vi kan komme afsted næste gang - jeg lover at ringe/skrive med det samme jeg hører noget.

      Slet
  3. Ja, det var en dejlig dag.
    Dem må vi have flere af ;)

    Yt

    SvarSlet
  4. Fedt! Hun er en knag, hende Charlotte. Det er hendes skyld at jeg er blevet så strikketosset som jeg er! :)
    Jeg vil også gerne med til store strikkesøndag en dag! Gerne i dit skønne selskab. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Cille - det ville være så hyggeligt. Jeg lover at skrive til dig med det samme jeg hører noget. Ellers må vi lave vores egen strikkedag. Jeg elsker at komme i Charlottes butik, og kører gerne til Århus for at have et par timers samværd med strikkenørder. :0)

      Slet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...