onsdag den 26. september 2012

Her er jeg på søndag...kig gerne forbi min stand!


FARVERIG
STRIKKE-
FESTIVAL
Søndag d. 30. september

Festivalen er åben fra 
9.30 – 17.00

Billetter 40 kr. sælges ved indgangen
Flotte gaveposer til de ca. 200 første, der køber billetter +
40 fine gaver- skænket af udstillerne 
– udtrækkes på billetnumrene

Stor STRIKKEFESTIVAL med mange strikrelaterede stande
Kom og få inspiration og mød mange af de danske hotte striknavne.
Mød bl.a. Marianne Isager Strik,  Charlotte Tøndering, og mange, mange flere.

Festivalen er ikke kun for de strikkeglade, der er mange færdige produkter at købe,
og vores ”egen lokale” Nina Lund kommer også med sit smukke keramik.

Lotte Kjær
 har et spændende strikkeforedrag kl. 15.00, hvor hun opfordre til, at man strikker på sit strikketøj imens J
Billetter a 40 kr. til foredraget kan købes på Festivalen, men vil du være sikker på en billet så
Læs mere på www.brandestrik.dk – her booker du også

Tag strikkevennerne og dit strikketøj under armen og få en hyggelig dag.

Arrangører: Strikkecafeen og RemisenBrande.
Festivalen er åben fra 9.30 – 17.00

2 kommentarer:

  1. Hej Louise Kan du have en go dag. Skal du have noget af dit fine garn med på strikkefestival.
    Ha det godt knus fra din moster

    SvarSlet
  2. Det lyder bare som en rigtig fed dag. Ville ønske jeg kunne være med, men jeg er langt væk til bryllup med overnatning på Lolland.
    Jeg ønsker dig en god dag og håber på, at jeg en anden gang kan få lov at se og røre ved dit flotte garn:)

    Knus fra Puk

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...