onsdag den 27. januar 2010

Som lovet, lidt af det nyeste med knapper

Lovede i mit indlæg igår at jeg ville poste noget i dag omkring de nyste påhit indenfor mit store knapeventyr (jeg kalder det et eventyr, fordi det er lidt, som at være tilbage ved mormors syskrin, men på en voksen og kreativ/selvstændighedsånds-måde).

Men det er i hvert fald blevet til både øreringe, korte og lange halskæder, og ikke mindst brocher. Kig forbi Knapnok - de fleste af de nye ting er lagt ind.


Jeg nyder virkelig at lave disse smykker, og syntes det er fantastisk at sidde og lege med farverne.

Der er kommet flere aspekter på hele det her Knapnok noget - for det første kan man nu købe mine armbånd hos Mettes Workshop i Horsens. Jeg var nede og snakke med hende i sidste uge, og hun tog 12 stk. fra, så er spændt når jeg skal ned og besøge hende i morgen med visitkort, om der er blevet solgt nogle af dem.

Derudover så har jeg og en veninde fået en stand/et par meter på Kup! på Train i Århus. Det er på tirsdag d. 2 februar, og arrangementer foregår fra 18:00-20:30. Vi har ryddet op i vores klædeskabe, og derudover så tager jeg en masse knapsmykker med. Så hvis man kommer til arrangementet, så kig gerne forbi vores lille sted, og giv endelig lyd fra jer, hvis I har en blog eller har set min side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...