søndag den 15. maj 2011

Drillemasker


































Jeg er ikke så gode venner med min masker i disse dage. Som tidligere skrevet, så har jeg gang i et strikketøj fra Hendes Verden. Den bliver let og luftig, og allerede nu ved jeg, at den bliver en fast bestanddel i min sommergarderobe. Men, men, men - nok er den let og luftig, men den højre side af trøjen driller mig! Ifølge opskriften skal jeg blot strikke spejlvendt i forhold til hvad den venstre side. Det burde jo være legende let, men jeg kan altså ikke regne det ud! Og øv, hvor det irriterer mig!

Er der mon nogen af jer strikkekyndige læsere, som måske kan forklarer den opskriftforvirrede hvorledes man griber en spejlvending an, så tager jeg imod råd med kyshånd?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...